Stora halsband



Stora, platta, stenbeklädda halsband är verkligen i ropet nu!

Jag är sugen på det i mitten från Melba, men även
den snygga turkosa varianten som Indiska ska få in - väntar spänt!
Vore perfekt i sommar, turkost är verkligen snyggt till solbränd hy.
Det första halsbandet i ordningen är också riktigt snyggt men påminnner
om en blandning av två halsband jag redan har: detta från Lindex
och så ett annat som jag inte visat i bloggen men som är som ett
tunt virkat halsband med svarta stora stenar i (får visa vid tillfälle),
så det skulle mao bli lite kaka på kaka. Så jag tror det får bli ett klick hos Melba och sen
 vänta in det andra från Indiska!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0