Lunchshopping!



Idag lyckades jag komma över det snygga, mönstrade fodralet på H&M. Trodde inte att det skulle finnas här, men det gjorde det visst! När jag såg inlägget om klänningen i Frida Fahrmans blogg föll jag pladask. Så snyggt! Men det var bara det svart/vita som fanns i butik här. Hade kanske velat ha det blå istället, men det svart/vita är ju riktigt snyggt det med! Med mig hem följde även en svart långkjol, för ynka 179 kr. Nu ska jag bara våga använda den också.. ;)

Bild: H&M





Kommentarer
Postat av: Malin

Hej



Här kommer en liten konstig fråga! Jag har lånat min väns favoritklänning och tappat bort den.. Jag känner mig så hemsk så nu gör jag ett desperat försök att få tag i en likadan då den utgått ur sortimentet. Jag tror att du har en sån, en svart blommig klänning från H&M. finns det någon chans att du vill sälja den till mig? =)



God jul

//Malin

[email protected]

2011-12-24 @ 22:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0