Flerfärgad sandal



      
Bilder: Skokanonen & Have2Have

Tycker de flerfärgade sandalerna är riktigt tuffa! På den snabba shoppingrundan idag hann jag med ett besök på Skokanonen (av alla ställen!) och hittade där en snygg variant på den mönstrade sandalen som nu finns i pricip överallt: (Have2Have, Ellos, Halens..) Jag fastnade för den eftersom den inte var alltför färgglad (se översta bilden). Kan tycka att endel sådana sandaler blir lite väl färgsprakande och kan därmed bli lite svårmatchade. Men såklart fanns den inte kvar i min storlek, och kommer inte in mer heller.. Kanske stöter på någon liknande modell i någon annan butik! Vi får hoppas det.


Kommentarer
Postat av: Sheila

Jag såg de här sandalerna i London, tänkte köpa de, men jag köpte de inte till sist ;P

Jättefin blogg du har tjejen!



Ha det fint :)

2010-06-09 @ 22:07:47
URL: http://sheilastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0