Uppdateringar i Garderoben!

   

Denna underbart söta, prickiga klänning i ljust rosa med stor rosett baktill kunde jag såklart inte låta bli när jag passerade den i butik.



Reafynd med randig överdel och volangdel nertill.
Det randiga upptill gör klänningen mer vardagschic, och inte lika elegant som om överdelen matchat kjoldelen bättre, perfekt tillsammans med svarta ballerinas och jeansjacka!



Volangtopp i en ljus puderrosa nyans. Inte tillräckligt lång på mig som klänning, får bära det som en längre topp. fint i vår till jeans med ljusa tvättar eller varför inte ett par shorts. Och ska jag vara vågad, kanske med ett par cykelbyxor till.


Kommentarer
Postat av: Meg

Vad fina kläder du köpte - och vad fint vårsolen lyser på dem.



Krammm!

2010-05-09 @ 01:27:17
Postat av: Mademoiselle N R

Hej! Undrar om du har en svart stickad cape/poncho/kofta från Indiska, i storlek M? Må väl, N.

2010-05-09 @ 08:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0