En skjortklänning och en tunika!

Idag blev det ett besök på Skopunkten, Catalog och Lindex! På Skopunkten provade jag de underbara ankelbootsen, och de var ju inte precis fulare i verkligheten. Så de lade jag undan. Måste trots allt fundera lite. 
Gjorde även ett besök på Catalog där de vanligtvis har en massa skräp, men där kan mna inbland hitta riktiga godbitar, som idag! Hittade en jättesnygg skjortklänning i grått tyg med kritstrecksränder och band i midjan. Satt överraskande bra på och så var den billig. Så den slog jag till på! Och besöket på Lindex resulterade i tunikan jag bloggat om tidigare, och det fick bli en orange. Känner att jag behöver något orange i garderoben nu i höst!


image407     image409

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0