Silverleggins!

Idag har jag spenderat eftermiddagen med att gå i lite affärer. Gjorde bl.a ett besök på Lindex. Och av en slump stötte jag på ett par vackra ting som hängde på en ställning på barnavdelningen när jag var påväg till provrummen för att testa ett par jeansshorts. Där hängde det en massa silverleggins! Jag var bara tvungen att prova ett par, eftersom jag aldrig haft på mig ett par sånna. Och efter det kunde jag inte lämna kvar dem i affären utan de fick följa med hem. På Lindex kostar silverlegginsen bara 149 kr

Ett tips till er andra där ute som precis som jag tänkt men ännu inte införskaffat sig ett par.
Passa på - Budgetfynd!! :) 

image334

Kommentarer
Postat av: sandra

re:det är så dumt att latextajtsen från gina är så himla långa, för de är ju verkligen jääättelånga, måste ju vara fler som får sy up dem?
silvertajtsen är hur coola som helst!men de passade inte på mej riktigt...hur blev det med shortsen förresten? :D

2007-07-18 @ 20:52:08
URL: http://propert.blogg.se
Postat av: Dennis

Ballaste jag sett! =)

2007-07-18 @ 23:34:55
Postat av: Felicia

Dom såg jag också idag, mycket fina faktiskt. :) Men jag har redan ett par silvertights i min garderob, så en till var inte första prioritering.;) Men om det var det, skulle definitivt jag också slå till. :) kramkram!

2007-07-19 @ 17:49:46
URL: http://feliciasara.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0