Klick-eli-klick


image621

Den här klänningen känner ni väl igen? Den är ju exakt likadan som den H&M hade förut, bara det att H&M's klänning var u-ringad och den här är omlott-ringad fram.
 Jag har H&M's version i aprikos/orange - se här. När jag köpte den var jag egentligen ute efter den gråa, men blev utan. Trots att jag verkligen älskar den orangea, har jag aldrig släppt att jag inte fick tag i den gråa. Men idag, när jag hittade denna snarlika klänning hos Ellos för 99 spänn, slog jag till direkt och klickade hem den. Fyllde även min varukorg med ett par färgstarka pumps, som var ett av mina "wantings" på skofronten denna vår - och det fick bli ett par cerisa. Hoppas de passar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0